Welcome to the Wizard101 Message Boards


Player Guide
Fansites
News
Game Updates
Help

By posting on the Wizard101 Message Boards you agree to the Code of Conduct.

HELP ME PLZ! ! ! ANYONE!!!!!!!!

AuthorMessage
Survivor
Feb 16, 2009
2
hi guys i just need lots of help with BIG BEN!! It takes about a half hour if we get lucky it could take about 20 minutes. I just want to get this horrible place done! ( Which is marleybone.) I need a master or maybe a grandmaster to get this job done with me! The reason i say that is because with an adept wizard or maybe someone that is still in krokotopia that wants to help could get killed or take longer. I once got to the top of big ben but then my computer got disconnected and i had to start over again. :( i need someone that is brave enough to take this really hard instance. Thanks!

yours truely,

Ellie Deathrider, lvl 30, ninja pig or serpent pet. BTW you can find me in the royal museum or in krokotopia buying furniture. :D

Mastermind
Sep 20, 2008
336
lib71 wrote:
hi guys i just need lots of help with BIG BEN!! It takes about a half hour if we get lucky it could take about 20 minutes. I just want to get this horrible place done! ( Which is marleybone.) I need a master or maybe a grandmaster to get this job done with me! The reason i say that is because with an adept wizard or maybe someone that is still in krokotopia that wants to help could get killed or take longer. I once got to the top of big ben but then my computer got disconnected and i had to start over again. :( i need someone that is brave enough to take this really hard instance. Thanks!

yours truely,

Ellie Deathrider, lvl 30, ninja pig or serpent pet. BTW you can find me in the royal museum or in krokotopia buying furniture. :D


:(
I feel your pain, friend ... I really do .... My Myth Wizard is also stuck in Big Ben .... for quite some time now ....

Danial DragonSinger (Myth 34, Dragon Pet, "Zeus")
Scarlet SkullHammer (Death 40, Black Cat Pet, "Shadow")
:(

Mastermind
Oct 17, 2008
339
Hmmm, really? You're having that much trouble with it? I could maybe help. I'm Sierra Winterbreeze, level 42 Master Thaumaturge. And I could even bring my sister, who is a Magus but a helpful life wizard that can heal.

If you want help, try and show up in the museum place in front of Big Ben in the Pixie Realm on 16, Saturday, at 4 PM Central.

Defender
Feb 18, 2009
186
I would be more than happy to help as well. I'm in white and gold clothing with a white and gold dragon pet.

Hi Mrs. Winterbreeze (yep me again lol), I will try to be there to help you all if you'd like and to finally meet the famous Sierra Winterbreeze. Still waiting for your next story to come out. I've loved the others and have been trying to meet up with you for quite some time now. We keep missing each other...lol. Hope to see ya Saturday, May 16th, 4pm Central Time in the Museum.

Hunter SilverHeart
Level 45 Fire/Storm Student (with Stormzilla, Helephant, and Dryad Healing card)